Traeger Grills Ελλάδα

Κατάστημα

Υποστήριξη

Κανάλια

2310414022

Λεωφ. Βασιλίσσης Όλγας 202

Τ.κ: 54655 | Θεσσαλονίκη

Δε-Πα: 8:30-20:00

Σα: 8:30-17:00

sales@ilovebbq.gr

Ακολουθήστε μας

στα Social Media

  • Facebook - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle
  • Instagram - Grey Circle

© 2018 by TIMOLEON BBQ EXPERTS

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ- ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

1. ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Ο πελάτης καταθέτει το ακριβές αντίτιμο της παραγγελίας του στον ακόλουθο τραπεζικό λογαριασμό, αναγράφοντας στο καταθετήριο της τράπεζας ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμό του και τον αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας:

 

ALPHA BANK

Αρ. Λογ/σμού:  706.00.2002007050

IBAN: GR1501407060706002002007050

Όνομα δικαιούχου: ΥΙΟΙ ΤΙΜΟΛΕΩΝΤΟΣ ΜΠΟΖΑΤΖΙΔΗ ΟΕ

 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Αριθ. Λογ/σμού: 6559138038164

IBAN: GR5001715590006559138038164

Όνομα δικαιούχου: ΥΙΟΙ ΤΙΜΟΛΕΩΝΤΟΣ ΜΠΟΖΑΤΖΙΔΗ ΟΕ

 

* Εάν ο πελάτης επιλέξει την κατάθεση μέσω web banking από άλλη τράπεζα εκτός των παραπάνω, επιβαρύνεται ο ίδιος με τα τυχόν έξοδα τραπέζης για τη συναλλαγή. 

 

2. ΜΕ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ / ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Εφόσον έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την πιστωτική κάρτα, η διαδικασία θα πραγματοποιείται και θα ολοκληρώνεται δια μέσου έμπιστου συνεργάτη μας, τραπεζικού ιδρύματος που παρέχει κατά δήλωσή του όλα τα εχέγγυα ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Η συλλογή και επεξεργασία των στοιχείων πληρωμής λαμβάνονται μόνον από τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, οι οποίοι είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την επεξεργασία τους και για την ολοκλήρωση της πληρωμής.

Σας παρέχουμε τη δυνατότητα να αγοράσετε το/α προϊόν/τα που επιθυμείτε με άτοκες δόσεις μέσω της πιστωτικής σας κάρτας. Με αγορές αξίας άνω των 150 ευρώ μπορείτε να χρεώσετε την κάρτα με έως 12 άτοκες δόσεις.

* Ο πελάτης μπορεί να διαλέξει την έκδοση απόδειξης λιανικής πώλησης ή την έκδοση τιμολογίου. Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες, εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα απαραίτητα στοιχεία:

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ – ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ - ΑΦΜ – ΔΟΥ - ΤΗΛ

3. ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ PAYPAL

4. ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΑ

Εφόσον έχετε επιλέξει να παραλάβετε τη παραγγελία σας από την έδρα της επιχείρησης μας τότε έχετε τη δυνατότητα να πληρώσετε με μετρητά. Ισχύει για παραγγελίες έως 500€

5. ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ (ισχύει για αποστολές παραγγελίας με βάρος έως 10 κιλά)

Τα προϊόντα που έχουν βάρος έως 10 κιλά αποστέλλονται με εταιρία ταχυμεταφορών (courier) και ο πελάτης πληρώνει το αντίτιμό τους τη στιγμή της παραλαβής τους.

* Κόστος αντικαταβολής - extra χρέωση 2€

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας του Ελληνικού Κράτους. Οι παραγγελίες των προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με την ένδειξη «Διαθέσιμο» εκτελούνται και τα προϊόντα παραδίδονται εντός τριών (3) εργασίμων ημερών στις περιοχές Αττικής -Θεσσαλονίκης και Λάρισας,  από την αποδοχή της κάθε παραγγελίας από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ,  μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00πμ - 17:00μμ) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Η παράδοση των προιόντων με ένδειξη «Διαθέσιμο» σε περιοχές που δεν ανήκουν στις προ αναφερθείσες γίνονται εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών. Κατ’ εξ αίρεσιν, σε περιπτώσεις αποστολής προϊόντων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές (ακριτικές ή νησιωτικές περιοχές), η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί και μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ όμως υποχρεούται να ενημερώσει με την αποδοχή της παραγγελίας  τον πελάτη για την καθυστέρηση παράδοσης. 

Για αγορές αξίας έως 99,99 € ο πελάτης επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής που εμφανίζονται με την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Για αγορές αξίας 100 € και άνω οι παραγγελίες αποστέλλονται ΔΩΡΕΑΝ. Ορισμένα προϊόντα ενδέχεται, λόγω βάρους/όγκου, να έχουν επιπλέον χρέωση μεταφορικών, η οποία εμφανίζεται στη σελίδα του εκάστοτε προϊόντος. Οι παραγγελίες που αποστέλλονται με courier σε δυσπρόσιτες περιοχές έχουν επιπλέον έξοδα ανάλογα με τον όγκο των προϊόντων και πάντα κατόπιν συνεννοήσεως. Ως χρόνος παράδοσης των προϊόντων στον πελάτη ορίζεται για τις παραγγελίες που αποστέλλονται με εταιρία ταχυμεταφορών το διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών, ενώ για τις παραγγελίες που αποστέλλονται με μεταφορική εταιρία το διάστημα 4-5 εργάσιμων ημερών. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται έως και τις 13:00 το μεσημέρι αποστέλλονται την ίδια ημέρα. Από τη στιγμή που αποστέλλεται η παραγγελία, ο πελάτης λαμβάνει ενημερωτικό e-mail/sms με τον αριθμό αποστολής και τα στοιχεία της εκάστοτε μεταφορικής εταιρείας ή εταιρείας ταχυμεταφορών.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ’αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στην διεύθυνση της επιχείρησης μας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης οφείλει πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνήσει με την εταιρεία μας είτε μέσω τηλεφώνου (Τ. 2310414022), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (στην ηλεκτρονική διεύθυνση: sales@ilovebbq.gr)  Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

1.    Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).

2.    Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.

3.    Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.

4.    Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως. Η κοινοποίηση της δήλωσης γίνεται α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (Υιοί Τιμολέων Μποζατζίδη ΟΕ – Βασιλίσσης Όλγας 202 – 54655 - Θεσσαλονίκη) β) είτε στο fax 2310414006, γ) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@ilovebbq.gr και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

5.    Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.

6.    Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται από την έδρα της επιχείρησης μας.

7.    Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.

8.    Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

9.    Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον Πελάτη.

10.    Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δωροεπιταγή-κουπόνι θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με τα επιπλέον αγορασθέντα αγαθά από την εξαργύρωση του κουπονιού, διαφορετικά η αξία του κουπονιού θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
0