WIFIRE  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ:

ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΕΔΩ

Πρόσφατα, η Apple ανακοίνωσε και κυκλοφόρησε τις νεότερες ενημερώσεις για προϊόντα και λογισμικό. Ως επί το πλείστον, η νέα ενημέρωση και η συμβατότητά της με την εφαρμογή μας λειτούργησε σωστά. Το μόνο πρόβλημα είναι για έναν χρήστη iOS που δεν έχει ακόμη συνδέσει τη ψησταριά του αλλά έχει ενημερώσει τη συσκευή του σε iOS 14.

 

Εάν δεν έχετε ακόμα αντιστοιχίσει τη ψησταριά σας, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε σφάλμα κατά την πρώτη προσπάθεια σύζευξης. Εάν συμβεί αυτό:

 

- Επανεκκινήστε τη διαδικασία σύζευξης.

- Μόλις ξεκινήσετε τη διαδικασία σύζευξης τη δεύτερη φορά, θα λάβετε μια ειδοποίηση που θα σας ζητά να δώσετε στο iphone σας άδεια για σύζευξη με την εφαρμογή.

- Μόλις παραχωρηθούν δικαιώματα, η διαδικασία σύζευξης θα πρέπει να είναι επιτυχής.

Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών για τυχόν περαιτέρω ερωτήσεις.

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύζευξη του τηλεφώνου σας στη ψησταριά σας, ξεκινήστε εδώ. Διαπιστώσαμε ότι πολλά προβλήματα συνδεσιμότητας και σύζευξης WiFire προκύπτουν από ορισμένες εύκολες λύσεις των οικιακών δικτύων.

Θυμηθείτε, όπως και οι περισσότερες έξυπνες οικιακές συσκευές, οι ψησταριές Traeger WiFire μπορούν να χρησιμοποιήσουν μόνο δίκτυα 2,4GHz, δεδομένου ότι αυτά έχουν καλύτερη εμβέλεια και ικανότητα να περάσουν από τοίχους και εμπόδια από τα δίκτυα 5GHz.

*** ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ, ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΓΚΡΙΛ (ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΤΕ ΞΑΝΑ) ***

ΕΛΕΓΧΟΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΓΚΡΙΛ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΟΥ

 

Προσπαθείτε να συνδεθείτε στη ψησταριά μέσω Bluetooth;

Προσπαθείτε να συνδεθείτε απευθείας στη σχάρα μέσω του δικτύου εγκατάστασης WiFi του τηλεφώνου σας; (μοιάζει με "TRAEGER-XXXX" στο μενού δικτύου WiFi του τηλεφώνου σας).

  • Είμαστε όλοι μαζί σας. Έχετε αυτό το υπέροχο νέο γκριλ και θέλετε απλώς να το προχωρήσετε. Οι ψησταριές Traeger WiFire συνδέονται στο Διαδίκτυο μέσω του οικιακού δικτύου WiFi και η όλη διαδικασία γίνεται μέσω της εφαρμογής. Δεν χρειάζεται να συνδεθείτε σε αυτόν με τον τρόπο που έχετε συνηθίσει μέσω πολλαπλών μενού ρύθμισης τηλεφώνου.

 

Έχετε δημιουργήσει λογαριασμό και έχετε τα σωστά διαπιστευτήρια σύνδεσης;

 

  • Οι πληροφορίες σύνδεσης στο δίκτυο είναι εύκολο να πληκτρολογήσετε εσφαλμένα σε ένα τηλέφωνο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εισαγάγει το όνομα και τον κωδικό πρόσβασης του δικτύου σας ακριβώς.

  • Εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να το αποκτήσετε, χρησιμοποιήστε τη λειτουργία "Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης" στην εφαρμογή ή στο traegergrills.com

ΑΡΧΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ

Εμφανίζεται το όνομα δικτύου ρύθμισης ζευγαρώματος του γκριλ στο μενού δικτύου WiFi του τηλεφώνου;

  • Βεβαιωθείτε ότι η ψησταριά δεν είναι ήδη συνδεδεμένη σε δίκτυο WiFi (MENU> ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ WIFI)

  • Στο μενού Δίκτυο WiFi του τηλεφώνου σας (συνήθως σε ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ) δείτε εάν υπάρχει το "TRAEGER-XXXX" (το XXXX μπορεί να είναι οποιοσδήποτε συνδυασμός αριθμών και γραμμάτων. Εάν υπάρχει στο μενού Δίκτυο, η μονάδα WiFI της ψησταριάς λειτουργεί και το ζήτημα είναι πιο πιθανό να είστε με το οικιακό δίκτυο.

Ποια είναι η απόσταση μεταξύ γκριλ και δρομολογητή (router);

  • Η σχάρα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά, αλλά σε απόσταση 30ft / 10m θεωρείται αποδεκτή.

Η ψησταριά βλέπει τον δρομολογητή δικτύου WiFi;

  • Ο ελεγκτής πρέπει να βλέπει τον δρομολογητή για καλύτερη λήψη σήματος. Εάν έχετε Timberline βεβαιωθείτε ότι η κεραία είναι εγκατεστημένη κάτω από τη χοάνη.

Πόσα τείχη ή άλλα εμπόδια θα μπορούσαν να παρεμποδίσουν το σήμα WiFi;

  • Τα δομικά υλικά τοιχοποιίας και χάλυβα θα μειώσουν σημαντικά την ισχύ του σήματος, όπως και ένας δρομολογητής που βρίσκεται σε υπόγειο ή πίσω από σωλήνες / καλώδια.

  • Εάν δεν υπάρχει τρόπος να μετακινήσετε τον δρομολογητή πιο κοντά στη ψησταριά, εξετάστε το ενδεχόμενο να επενδύσετε σε ενισχυτή δικτύου ή επέκταση.

Χρησιμοποιείτε τον κωδικό QR κάτω από το καπάκι χοάνης; Έχει αλλάξει ο ελεγκτής κάποια στιγμή;

  • Εάν ο ελεγκτής έχει αλλάξει και ο πελάτης προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το αυτοκόλλητο κώδικα QR που είχε αρχικά εγκατασταθεί στη χοάνη, η εφαρμογή θα αναζητήσει λάθος πληροφορίες UUID / ελεγκτή

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ WIFI

Έχετε ρυθμίσει ζώνες δικτύου 5GHz και 2.4GHz;

Υπάρχουν δίκτυα 2,4GHz και 5GHz με το ίδιο όνομα;

  • Όπως και οι περισσότερες έξυπνες οικιακές συσκευές, τα γκριλ Traeger WiFire θα συνδεθούν μόνο σε δίκτυα 2,4GHz, καθώς αυτό παρέχει ισχυρότερη σύνδεση σε μεγαλύτερες αποστάσεις από την ταχύτερη ζώνη 5GHz. Η μονάδα WiFi στη σχάρα δεν θα μπορεί καν να "δει" δίκτυα 5GHz. Για να εξασφαλίσετε μια ομαλή αρχική αντιστοίχιση με τη ψησταριά σας, βεβαιωθείτε ότι:

  • Το τηλέφωνό σας είναι συνδεδεμένο σε δίκτυο 2,4 GHz. Για την αρχική διαδικασία σύζευξης το τηλέφωνό σας πρέπει να βρίσκεται στο ίδιο δίκτυο με το οποίο σκοπεύετε να ενεργοποιήσετε τη σχάρα και τα δίκτυα 5GHz δεν θα παρατηρηθούν.

  • Εάν έχετε και τις δύο επιλογές δικτύου 2,4GHz και 5GHz, βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν το ίδιο όνομα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απογοητευτικά και ασυνεπή ζητήματα ζευγαρώματος.

  • Εάν δεν μπορείτε να διαχωρίσετε τα δίκτυα 2,4GHz και 5GHz, μια καλύτερη λύση μπορεί να είναι να αγοράσετε έναν φθηνό αποκλειστικό δρομολογητή 2.4GHz για τη ψησταριά σας (και άλλες έξυπνες οικιακές συσκευές).

  • Εάν δεν είστε βέβαιοι ποιες ζώνες χρησιμοποιεί το δίκτυό σας ή δεν είστε σίγουροι πώς να το ρυθμίσετε, επικοινωνήστε με τον πάροχο υπηρεσιών διαδικτύου

Το τηλέφωνό σας αλλάζει το δίκτυο-που είναι συνδεδεμένο πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία σύζευξης;

Προσπαθεί σταθερά το τηλέφωνό σας να συνδεθεί στο δίκτυο WiFi της ψησταριάς (TRAEGER-XXXX);

  • Το δίκτυο "TRAEGER-XXXX" είναι το όνομα που μεταδίδει η σχάρα όταν δεν είναι συνδεδεμένη και είναι έτοιμη για σύζευξη. Από προεπιλογή, τα σύγχρονα smartphone θα συνδεθούν αυτόματα στο δίκτυο με το ισχυρότερο σήμα.

  • Εάν το τηλέφωνό σας πιστεύει ότι η ψησταριά σας παρέχει το ισχυρότερο σήμα, μπορεί να συνεχίσει να μεταβαίνει σε αυτό το δίκτυο πριν ολοκληρώσετε τη διαδικασία σύζευξης.

  • Για να αποτρέψετε την αυτόματη εναλλαγή δικτύων στο τηλέφωνό σας, μεταβείτε στο μενού δικτύου WiFi και απενεργοποιήστε τα δίκτυα αυτόματης σύνδεσης ή απενεργοποιήστε την Αυτόματη σύνδεση για το δίκτυο στο οποίο προσπαθεί να συνδεθεί.

  • Εάν η ενεργοποίηση της αυτόματης σύνδεσης δεν επιλύσει το πρόβλημα. Μεταβείτε στις ρυθμίσεις του τηλεφώνου σας και ζητήστε από το τηλέφωνό σας να ξεχάσει το δίκτυο "Traeger-XXXX".

 

Έχετε ρυθμίσει αυξημένα ή πρόσθετα μέτρα ασφαλείας στο οικιακό σας δίκτυο;

- Πρόσθετο τείχος προστασίας;

-Διαφανής πληρεξούσιος;

-VPN που χρησιμοποιείται στη συσκευή;

-Δεν χρησιμοποιείται διακομιστής DHCP στο δίκτυο;

-802.1X έλεγχος ταυτότητας ενεργοποιημένη στο δίκτυο;

  • Τυχόν πρόσθετα μέτρα ασφαλείας δικτύου θα αποτρέψουν την ολοκλήρωση της διαδικασίας σύζευξης ψησταριάς-τηλεφώνου.

  • Βεβαιωθείτε ότι η ψησταριά είναι στη λίστα επιτρεπόμενων ή εξετάστε το ενδεχόμενο να επενδύσετε σε έναν αποκλειστικό φθηνό δρομολογητή για τη ψησταριά.

Το όνομα του Δικτύου WiFi είναι πολύ μεγάλο, περιλαμβάνει κενά ή / και έχει ειδικούς χαρακτήρες;

  • Οι ελεγκτές μπορούν να αναγνωρίσουν μόνο ονόματα δικτύου με 32 ή λιγότερους χαρακτήρες και τα κενά καταλαμβάνουν 3 χαρακτήρες.

  • Εάν έχετε ειδικούς χαρακτήρες στο όνομα του δικτύου σας, δοκιμάστε να τους καταργήσετε.

  • Για παράδειγμα, εάν ονομάσατε το δίκτυό σας WiFi "Αυτό είναι το μακρύ όνομα δικτύου μου" θα έχει 38 χαρακτήρες και δεν θα συνδεθεί.

 

 

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ TRAEGER

Είναι ορατό το δίκτυο WiFi / SSID της ψησταριάς στο μενού δικτύου WiFi της συσκευής;

  • Στο χειριστήριο μεταβείτε στο MENU> ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ WIFI. Εάν η σχάρα ΔΕΝ είναι συνδεδεμένη αυτήν τη στιγμή σε δίκτυο, το SSID εγκατάστασης θα είναι ορατό, μοιάζει με "TRAEGER - XXXX" με το XXXX να είναι γράμματα ή αριθμοί.

  • Κοιτάξτε στο μενού Δίκτυο WiFi του τηλεφώνου σας. Εάν το "TRAEGER-XXXX" είναι ορατό στη λίστα των τοπικών δικτύων WiFi, το ζήτημα είναι πιθανότατα με τις λεπτομέρειες εγκατάστασης δικτύου και όχι με τον ελεγκτή.

Έχετε δοκιμάσει να εκκαθαρίσετε την προσωρινή μνήμη της εφαρμογής στο τηλέφωνό σας;

  • Android: Διαφέρει ανάλογα με την επωνυμία της συσκευής, αλλά συνήθως βρίσκεται στο μενού Ρυθμίσεις συσκευής ή Ρυθμίσεις εφαρμογής.

  • iOS: Διαγραφή και επανεγκατάσταση εφαρμογής (αυτό καθαρίζει την προσωρινή μνήμη της εφαρμογής στο iOS)

Έχετε ενεργοποιήσει τον κύκλο του δρομολογητή δικτύου;

  • Αποσυνδέστε το δρομολογητή και περιμένετε τουλάχιστον 10 δευτερόλεπτα. Συνδέστε ξανά το δρομολογητή και αφήστε τον να επανέλθει πλήρως στο διαδίκτυο.

 

Έχετε επαναφέρετε τις ρυθμίσεις δικτύου WiFi στον ελεγκτή της ψησταριάς σας;

  • Στο χειριστήριο: Μεταβείτε στο MENU> ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ WIFI. Κρατήστε το IGNITE για 10-15 δευτερόλεπτα. Αυτό επαναφέρει τις ρυθμίσεις WiFi και σας επιτρέπει να ξεκινήσετε ξανά με μια νέα αρχική διαδικασία σύζευξης στα περισσότερα γκριλ.

  • ΣΗΜΕΙΩΣΗ: αυτό θα λειτουργήσει μόνο σε γκριλ D2 που έχουν ήδη υλικολογισμικό V2.00.01 ή μεταγενέστερη. Αυτή η λειτουργία "Επαναφορά δικτύου" ΔΕΝ είναι διαθέσιμη σε γκριλ AC Timberline (1ης γενιάς Timberline) ή γκριλ D2 με υλικολογισμικό V2.00.00 ή V1.XX.XX.

 

Βεβαιωθείτε ότι η ψησταριά λαμβάνει ένα αρκετά δυνατό σήμα.

  • Εγκαταστήστε μια εφαρμογή ισχύος σήματος WiFi (υπάρχουν πολλές δωρεάν εφαρμογές υψηλής βαθμολογίας στο Apple App Store και στο Google Play). Ελέγξτε την ισχύ του σήματος του δικτύου 2,4GHz που θέλετε να χρησιμοποιήσετε το γκριλ στο σημείο όπου έχετε τη ψησταριά σας.

  • Οι ψησταριές με δυνατότητα Traeger WiFire απαιτούν ισχύ σήματος μεταξύ -30dbm και -70dbm για σύνδεση, λειτουργία και λήψη ενημερώσεων. Η μετάβαση -70dbm προς -80 ή -90dbm θα έχει ως αποτέλεσμα δυσκολίες σύζευξης, επανασύνδεσης και ενημέρωσης υλικολογισμικού.