top of page

Συχνές ερωτήσεις για την εφαρμογή της Traeger


Όλες οι απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με την εφαρμογή της Traeger για τις ψησταριές με πέλλετ.

 

Από πού μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή της Traeger;

Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή από το App Store για συσκευές με iOS και από το Google Play για συσκευές Android.


 

Γιατί δεν συνδέεται η ψησταριά μου στο ασύρματο δίκτυο μου;

Ελέγξτε τα ακόλουθα αν ο ελεγκτής Timberline WiFire δεν συνδέεται στο ασύρματο σας δίκτυο:

  1. Επιβεβαιώστε ότι το όνομα του δικτύου ταιριάζει με το δίκτυο στο οποίο προσπαθείτε να συνδεθείτε. Ο συλλαβισμός πρέπει να ταιριάζει απόλυτα, φροντίστε τα κεφαλαία και τα μικρά γράμματα να είναι σωστά.

  2. Επιβεβαιώστε ότι έχετε εισάγει σωστά τον κωδικό σύνδεσης στο δίκτυο σας

 

Η εφαρμογή κλείνει από μόνη της

Αν η εφαρμογή κλείνει από μόνη της, βεβαιωθείτε ότι έχετε την τελευταία έκδοση της πηγαίνοντας στο App Store (για κινητά με λειτουργικό iOS) ή στο Play Store (για κινητά με λειτουργικό Android). Ελέγξτε για ενημερώσεις. Εφόσον υπάρχουν φροντίστε να αναβαθμίσετε στην τελευταία έκδοση. Αν και πάλι δεν δουλεύει απεγκαταστήστε την εφαρμογή, εγκαταστήστε την εκ νέου και επαναλάβετε την διαδικασία από την αρχή.

 

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου για την εφαρμογή

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, στην οθόνη σύνδεσης της εφαρμογής, κάντε κλικ στο κουμπί "Forget Password"; Αυτό θα σας καθοδηγήσει για να εισαγάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (username) που χρησιμοποιήσατε κατά τη δημιουργία του λογαριασμού.

 

Ξέχασα το όνομα χρήστη μου για την εφαρμογή

Το όνομα χρήστη σας θα είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σας. Αν δεν το θυμάστε, επικοινωνήστε με την υπηρεσία 844-9WI-FIRE (844-994-3473) για βοήθεια. Αν χρειαστεί να την ενημερώσετε σε μια νέα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε περίπτωση που αλλάξετε διεύθυνση, η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Traeger θα μπορεί να σας βοηθήσει επίσης.

 

Η εφαρμογή μου δεν ανεβάζει τη συνταγή μου στη ψησταριά

Αν η εφαρμογή σας δεν φορτώνει τις συνταγές σας, εκτελέστε ξανά τη διαδικασία ρύθμισης στην εφαρμογή για να συνδεθείτε στη ψησταριά σας. Θα πρέπει επίσης να ελέγξετε τις ρυθμίσεις WiFi καθώς και τον κωδικό πρόσβασης δικτύου.

 

Είναι η ασύρματη σύνδεση συμβατή με τα κανάλια 2.4ghz και 5ghz;

Προς το παρόν, η ασύρματη συσκευή στη σχάρα Timberline είναι συμβατή μόνο με τα κανάλια 2.4GHz. Η χρήση αυτής της συχνότητας σας δίνει μεγαλύτερη εμβέλεια σύνδεσης.

 

Χρειάζομαι την εφαρμογή για να χρησιμοποιήσω την Timberline;

Η εφαρμογή δεν χρειάζεται για να χρησιμοποιείτε την Timberline ψησταριά σας, αλλά θα λατρέψετε την ψησταριά σας ακόμα περισσότερο αν έχετε την εφαρμογή. Θα σας επιτρέψει να ανεβάσετε συνταγές στο Timberline Grill. Επίσης, θα μπορείτε να προβάλετε και να ανεβάσετε περισσότερες συνταγές, όταν αυτές θα είναι διαθέσιμες.

 

Πως πρέπει να ονομάσω την ψησταριά μου;

Μπορείτε να ονομάσετε τη ψησταριά σας όπως θέλετε. Χρησιμοποιείται για τον εντοπισμό της ψησταριάς σας εάν έχετε πολλές ψησταριές Timberline συνδεδεμένες στο ίδιο δίκτυο. Να θυμάστε ότι αν το όνομα της ψησταριάς αποτελείται από παραπάνω από 1 λέξη, θα πρέπει να χωρίζετε τις λέξεις με - και όχι με κενό.

 




Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page