Συχνές ερωτήσεις για την εφαρμογή της Traeger


Όλες οι απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με την εφαρμογή της Traeger για τις ψησταριές με πέλλετ.

Από πού μπορώ να κατεβάσω την εφαρμογή της Traeger;

Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή από το App Store για συσκευές με iOS και από το Google Play για συσκευές Android.


Γιατί δεν συνδέεται η ψησταριά μου στο ασύρματο δίκτυο μου;

Ελέγξτε τα ακόλουθα αν ο ελεγκτής Timberline WiFire δεν συνδέεται στο ασύρματο σας δίκτυο:

  1. Επιβεβαιώστε ότι το όνομα του δικτύου ταιριάζει με το δίκτυο στο οποίο προσπαθείτε να συνδεθείτε. Ο συλλαβισμός πρέπει να ταιριάζει απόλυτα, φροντίστε τα κεφαλαία και τα μικρά γράμματα να είναι σωστά.

  2. Επιβεβαιώστε ότι έχετε εισάγει σωστά τον κωδικό σύνδεσης στο δίκτυο σας

Η εφαρμογή κλείνει από μόνη της

Αν η εφαρμογή κλείνει από μόνη της, βεβαιωθείτε ότι έχετε την τελευταία έκδοση της πηγαίνοντας στο App Store (για κινητά με λειτουργικό iOS) ή στο Play Store (για κινητά με λειτουργικό Android). Ελέγξτε για ενημερώσεις. Εφόσον υπάρχουν φροντίστε να αναβαθμίσετε στην τελευταία έκδοση. Αν και πάλι δεν δουλεύει απεγκαταστήστε την εφαρμογή, εγκαταστήστε την εκ νέου και επαναλάβετε την διαδικασία από την αρχή.